INFORMACJA dla przedsiębiorców (obowiązek zawarcia umowy na odbiór odpadów komunalnych)
Informacja dot. wywozu odpadów z nieruchomości niezamieszkałych
- Każdy przedsiębiorca zobowiązany segregować odpady. W przypadku braku segregacji naliczana jest podwyższona opłata – 600 zł brutto za 1m3.
- Umowę każdy przedsiębiorca musi zawrzeć osobno, ale można posiadać wspólny pojemnik dla kilku lokali (łączna pojemność wymagana dla wszystkich lokali).
- Minimalne ilości pojemników/ worków wskazane są w § 3 załączonego Regulaminu (przedsiębiorca nie musi posiadać wszystkich worków do segregacji jeżeli nie posiada np. odpadów szklanych czy bioodpadów), jednak obowiązkowy dla każdej firmy jest pojemnik na odpady zmieszane o pojemności min. 120 l, który wywożony będzie zgodnie z harmonogramem co 2 tygodnie.
Umowę wraz z deklaracją można wydrukować, podpisać i przekazać do PUK Sp. z o.o. lub zgłosić się na podpisanie umowy na ul. Szczecińską 5 (bud. B)
Dokumenty do pobrania:
Deklaracja (obowiązująca od 01.01.2024 r.) - pobierz
Umowa - niezamieszkałe NMM (obowiązująca od 01.01.2024 r.) - pobierz
Regulamin utrzymania czystości i porządku - pobierz
Rejestr działalności regulowanej na terenie gminy Gryfino:
https://bip.gryfino.pl/chapter_61938.asp